Google Analytics

Školení Google Analytics
  • Praktické postupy při analýze návštěvnosti
  • Podrobné vyhodnocování reklamních kampaní
  • Pokročilé reporty a funkce Google Analytics
  • Jak to vše promítnout do webu a propagace

Komu je školení určeno?

Školení je určeno vlastníkům webů, správcům PPC reklam a jiných kampaní, markeťákům, manažerům i webmasterům, kteří s Google Analytics začínají nebo s nimi již mají základní zkušenost a chtějí se je naučit využívat prakticky a do hloubky.

Předpoklady pro účast

Školení je zaměřeno na začínající i pokročilejší uživatele, kteří již běžně pracují se základními statistikami. Předpokládá, že se již do Google Analytics někdy přihlásili, rámcově se orientují v jejich rozhraní a reportech, případně už i znají pojmy jako návštěva, návštěvník, bounce rate či konverzní poměr.

Co se naučíte?

Na školení se seznámíte s pokročilými funkcemi a statistikami bezplatného měřicího nástroje Google Analytics. Naučíte se praktické postupy při běžné práci s reporty. Osaháte si poslední novinky v rozhraní. Dozvíte se o dalších užitečných nástrojích i o obecných principech webové analytiky v širších souvislostech.

Naučíte se:

  • orientovat se v novém rozhraní Google Analytics,
  • navrhnout správnou strategii rozložení účtů a profilů,
  • porozumět systému přístupových práv a zvolit správnou bezpečnostní politiku,
  • přizpůsobit měřicí skript českým specifikům,
  • pracovat s pokročilejšími reporty a funkcemi Google Analytics,
  • používat filtry, segmentaci, vlastní reporty,
  • seznámit se s posledními novinkami: statistikami v reálném čase, cestami s více kanály, sledováním sociálních interakcí, vizualizací toku návštěvníků, SEO reporty,
  • sledovat složitější případy různých cílů a nákupních košíků,
  • vyvarovat se problémů, které ztěžují vyhodnocování reklamních kampaní,
  • pracovat s klíčovými slovy a vstupními stránkami pro účely SEO a PPC,
  • sledovat na webu různé události či interní vyhledávání,
  • kombinovat údaje z dalších nástrojů, jako jsou třeba PPC systémy,
  • využívat multivariantní testování, A/B testování a další analytické nástroje.

A zejména – dozvíte se, jak to vše prakticky promítnout do vylepšování svého webu, jeho obsahu, použitelnosti, obchodní účinnosti, efektivity reklamních kampaní či návštěvnosti z vyhledávačů.

Co dostanete?

  • Školení od 9 do 18 hodin.
  • Počítače v učebně, wifi pro vlastní notebooky.
  • Na jednom kurzu 5–12 účastníků.
  • Společný oběd v ceně školení.
  • Káva, čaj, voda během celého dne.
  • Tištěná verze prezentace.
  • Certifikát o absolvování školení.
  • Následná bezplatná e-mailová konzultace s lektorem.
  • Odkazy na další zdroje pro samostudium.
  • Repete za polovic.

Váš lektor

Jan Tichý

Jan Tichý

Honza se již řadu let zabývá poradenstvím v oblasti webové analytiky a Google Analytics. Je oficiálním Google Analytics Certified Trainer. Provozuje vývojářskou a konzultační společnost Medio Interactive.

Přihlaste se

Datum Začátek Místo Cena bez DPH Cena s DPH Status  
09.00 Praha 3 900 Kč 4 719 Kč Poslední místa Přihlásit se
 
Objednávka školení

Vyplňte prosím následující údaje a my se vám brzy ozveme zpět s dalšími informacemi.

  • Položky označené * jsou povinné.
Otevřený termín Praha 3 900 Kč 4 719 Kč Volná místa Přihlásit se
 
Objednávka školení

Vyplňte prosím následující údaje a my se vám brzy ozveme zpět s dalšími informacemi.

  • Položky označené * jsou povinné.

Nehodí se vám žádné z nabízených míst či termínů? Chcete obsah školení přizpůsobit na míru svým požadavkům? Zeptejte se nás nezávazně na možnost individuálního školení.