Proč a jak nastavit firemní značku

Workshop: Proč a jak nastavit firemní značku
  • Co všechno obnáší strategie značky
  • Firemní značka jednotně dovnitř i ven z firmy
  • Jak dostat nastavenou značku mezi lidi
  • Promítnutí značky do webu, komunikace a vizuální identity

Komu je školení určeno?

Workshop je určen všem, kteří mají na starosti firemní značku. Majitelům malých a středních firem, brand managerům, ale i těm, kteří ze strategie značky čerpají pro svou práci a chtějí porozumět jejím zákonitostem – copywriterům, grafikům, markeťákům a HRistům.

Předpoklady pro účast

Každý účastník by měl mít alespoň v hlavě připravenou konkrétní značku, na kterou bude aplikovat zadávané úkoly. Ideálně svou vlastní, nebo tu, kterou spravuje.

Co se naučíte?

Při workshopu se zaměříme na konkrétní benefity dobře nastavené strategie značky. Na praktických úkolech, kterým se nikdo nevyhne, si zase ukážeme, jak si nejdůležitější části definovat a popsat. Nakonec vám představíme jednoduchý nástroj pro řízení značky a naučíme vás používat ji pro každodenní rozhodování ve všech zákoutích firmy a její komunikace.

Projdeme spolu:

  • Úvod do tvorby a řízení značek: trocha teorie o tom, co znamená mít dobrou značku a proč má smysl se o to snažit.
  • Poslání firmy: jak si popsat základní stavební kámen strategie, který ovlivňuje nejen marketing a vznikající značku, ale celé fungování firmy.
  • Práci s týmem: bez lidí značku nevybudujete a tak vám ukážeme, jak je do procesu jednoduše, přirozeně a včas zapojit.
  • Hlavní odlišující myšlenku: první a nejdůležitější součást značky, která ji odliší v moři konkurence.
  • Pilíře značky: najdeme klíčová témata, kterým se značka bude věnovat nejen ve své komunikaci, ale promítne je třeba i do produktu a firemní kultury.
  • Ideální asociace: řiďte svou značku v hlavách zákazníků tak, že budete cíleně vyvolávat ty správné asociace.
  • Pravidla komunikace: odpovědi na 10 klíčových otázek zajistí, aby za značku všichni mluvili a psali stejným způsobem.
  • Implementaci značky: aby strategie nezůstala v šuplíku, poradíme vám pár triků, jak ji snadno dostat mezi lidi. Naučíme vás vytvořit Analýzu kontaktních míst, díky které budete mít pod kontrolou všechna místa, kde se lidé setkávají se značkou.
  • Využití strategie značky: probereme spolu výstupy, do kterých potřebujete promítnout novou strategii a ukážeme vám, jak na to. Budeme se věnovat i zadáním pro externí specialisty, ať už vám budou psát texty, nebo vytvářet kampaně.

Nejvíce si ze školení odnesete, pokud už dnes máte prozákaznický přístup a produkty nebo služby tak dobré, že je sami rádi využíváte. Dobře taky víte, že všechno je o lidech a jste si vědomi hodnoty svého týmu. No a k tomu všemu máte ještě možnost vaši značku aktivně měnit.
 

Co dostanete?

  • Celodenní prezenční školení nabité informacemi.
  • Na jednom kurzu maximálně 12 účastníků.
  • Wifi přístup pro váš notebook.
  • Společný oběd v ceně školení.
  • Drobné občerstvení během celého dne.
  • Pracovní listy na vyplňování praktických úkolů.
  • Elektronickou verzi prezentace s dalšími odkazy na zdroje pro samostudium.
  • Certifikát o absolvování školení.
  • E-mailovou konzultaci s lektorem dva týdny po školení.
  • Repete za polovic.

Vaši lektoři

Iveta Oršulíková

Iveta vedla social media v agentuře Taste Sun. V současnosti pomáhá klientům Taste Lovebrand budovat úspěšné značky.

Zuzana Vyhnánková Brečanová

Zuzka dělala brand management restaurací Ambiente. V současnosti pomáhá klientům Taste Lovebrand budovat úspěšné značky.

Kurz je aktuálně nedostupný.

Nehodí se vám žádné z nabízených míst či termínů? Chcete obsah školení přizpůsobit na míru svým požadavkům? Zeptejte se nás nezávazně na možnost individuálního školení .