Google Analytics (+online kurz zdarma)

Školení Google Analytics
  • Podrobné vyhodnocování kampaní i webu
  • Pokročilé reporty a funkce Google Analytics
  • Jak to vše promítnout do webu a propagace
  • Navíc zdarma online kurz Úvod do webové analytiky

Komu je školení určeno?

Celodenní prezenční školení je určeno vlastníkům webů, správcům PPC reklam a jiných kampaní, markeťákům, manažerům i webmasterům, kteří s Google Analytics začínají nebo s nimi již mají základní zkušenost a chtějí se je naučit využívat prakticky a do hloubky.

Předpoklady pro účast

Školení je primárně určeno pro pokročilejší uživatele, kteří již běžně pracují se základními statistikami. Předpokládá, že jste se již do Google Analytics někdy přihlásili, máte v nich svůj vlastní účet a naměřená nějaká data, rámcově se orientujete v rozhraní a reportech, znáte pojmy jako návštěva, návštěvník, míra okamžitého opuštění či konverzní poměr.

Školení je ale vhodné i pro úplné začátečníky. Ti od nás totiž předem dostanou zdarma online kurz Úvod do webové analytiky, který jim ještě před konáním samotného prezenčního školení pomůže zorientovat se ve všech důležitých pojmech a dostat se na potřebnou vstupní úroveň.

Co se naučíte?

Po objednávce a zaplacení ceny školení dostanete na svůj e-mail jako bonus zdarma přístup do našeho 1,5hodinového online kurzu Úvod do webové analytiky. Ten si určitě pozorně projděte a absolvujte ještě před konáním samotného prezenčního školení! Dozvíte se v něm řadu věcí, které budete později na školení potřebovat a budeme už s nimi rovnou od začátku pracovat:

  • Co je webová analytika, jaké jsou její dílčí obory, vo řeší, v čem se liší a jaké nástroje se pro ně používají?
  • Co jsou dimenze, metriky a segmentace? Proč jim musíte rozumět a jak s nimi pracovat?
  • Proč je důležité znát metodiku používaného nástroje?
  • Jak rozumět základním metrikám Google Analytics, v čem jsou specifické a záludné?
  • Proč vám počet návštěv, uživatelů, délka návštěvy nebo míra okamžitého opuštění ukazuje něco jiného, než jste si intuitivně mysleli? A jak se s tím vyrovnat?
  • Proč vám reklamní systém fakturuje za víc prokliků, než kolik vidíte v Google Analytics příchozích návštěv?
  • Proč ani rostoucí míra okamžitého opuštění nebo klesající konverzní poměr nemusí být špatná zpráva?
  • Jak správně pracovat s reportovanými čísly a jak nad nimi přemýšlet? Na jaké otázky se v analytice ptát a co je naopak zbytečné řešit?

Na prezenčním školení jako takovém pak budeme pokračovat rozšiřujícími a pokročilejšími tématy. Seznámíte se s pokročilými funkcemi a statistikami bezplatného měřicího nástroje Google Analytics. Naučíte se praktické postupy při běžné práci s reporty. Osaháte si poslední novinky v rozhraní. Dozvíte se o dalších užitečných nástrojích i o obecných principech webové analytiky v širších souvislostech.

Naučíte se:

  • orientovat se v novém rozhraní Google Analytics,
  • navrhnout správnou strategii rozložení účtů a profilů,
  • porozumět systému přístupových práv a zvolit správnou bezpečnostní politiku,
  • pracovat s pokročilejšími reporty a funkcemi Google Analytics,
  • prakticky používat filtry, segmentaci, vlastní reporty,
  • seznámit se s posledními novinkami: statistikami v reálném čase, cestami s více kanály, SEO reporty…
  • sledovat složitější případy různých cílů a nákupních košíků,
  • značkovat své reklamní kampaně, vyhodnocovat jejich úspěšnost a hledat v nich příležitosti pro vylepšení,
  • vyvarovat se problémů, které ztěžují vyhodnocování reklamních kampaní,
  • pracovat s klíčovými slovy a vstupními stránkami pro účely SEO a PPC,
  • najít na webu slabá místa, kde se uživatelé ztrácí,
  • sledovat na webu různé události či interní vyhledávání,
  • kombinovat údaje z dalších nástrojů, jako jsou třeba PPC systémy,
  • využívat multivariantní testování, A/B testování a další analytické nástroje.

A zejména – dozvíte se, jak to vše prakticky promítnout do vylepšování svého webu, jeho obsahu, použitelnosti, obchodní účinnosti, efektivity reklamních kampaní či návštěvnosti z vyhledávačů.

Co není součástí školení?

Školení je nabité informacemi a na jeho konci budete odcházet s hlavou plnou nových poznatků a nápadů. I tak necháme úplně stranou několik dalších témat, která už není reálné za jeden den stihnout ukázat ani vstřebat a pochopit. Na školení se tedy určitě nedostaneme k následujícím okruhům:

  • Vnitřní architektura Google Analytics a co jsou to Universal Analytics. Hodně navštěvované weby, vzorkování dat a co s ním.
  • Pokročilé úpravy a rozšíření měřicího kódu, 1st a 3rd party cookies, měření napříč subdoménami nebo více doménami, měření aktuálního počasí apod.
  • Enhanced Ecommerce - interpretace, implementace, oddělení do data importu. Doporučovací engine společně nakupovaných souvisejících produktů.
  • Vlastní dimenze a metriky, počítané metriky, rozsahy platností metrik, dimenzí nebo segmentů. Užitečné využití content groupingu a channel groupingu. Užitečná využití pokročilejších filtrů, regulární výrazy a vše související.
  • Měření skutečné čtenosti článků, odlišení skutenčých čtenářů od těch, co text jen zběžně prolétli, podrobné měření sledovaného videa. Sledování chybových stránek na webu, sociálních tlačítek, interního vyhledávání včetně přímého využití našeptávače. Jak interpretovat reporty rychlosti webu. Jak měřit rychlost vlastních událostí ve stránce.
  • Measurement Protocol a měření přímo ze serveru, měření mobilních aplikací a mobilní analytika obecně. Postback URL pro aplikace.
  • Import vlastních dat do Google Analytics – náklady, storna, produktová data, metadata k článkům a další rozšiřující informace, sledování aktuálního počasí. Značkování kampaní s pomocí jediného parametru utm_id.
  • Práce s API pro získávání dat z Google Analytics ven. Sledování konkrétních uživatelů, jejich individuálního chování a historie. Segmentace a Adwords remarketing na konkrétní uživatele podle segmentačních dat spočítaných ve vašem interním systému.

Pokud vás podobná témata zajímají, přijďte na naše další navazující a opravdu hodně pokročilé školení Google Analytics pro fajnšmekry. Oba kurzy si také můžete objednat najednou v cenově zvýhodněném balíčku!

Co dostanete?

  • Celodenní prezenční školení nabité informacemi.
  • Přístup do online kurzu Úvod do webové analytiky.
  • Počítače v učebně, wifi pro vlastní notebooky.
  • Na jednom kurzu 5–12 účastníků.
  • Společný oběd v ceně školení.
  • Káva, čaj, voda během celého dne.
  • Tištěná verze prezentace.
  • Certifikát o absolvování školení.
  • E-mailová konzultace s lektorem 2 týdny po školení.
  • Odkazy na další zdroje pro samostudium.
  • Repete za polovic

Váš lektor

Jan Tichý

Honza se již řadu let zabývá poradenstvím v oblasti webové analytiky a Google Analytics. Je oficiálním Google Partners Certified Trainer. Provozuje analytickou a konzultační společnost Medio Interactive.

Přihlaste se

Datum Začátek Místo Cena bez DPH Cena s DPH Status  
09:00 Školicí středisko EDU 2000 4 700 Kč 5 687 Kč Volná místa Přihlásit se
 
Objednávka školení

Vyplňte prosím následující údaje a my se vám brzy ozveme zpět s dalšími informacemi.

  • Položky označené * jsou povinné.
09:00 Školicí středisko EDU 2000 4 700 Kč 5 687 Kč Obsazeno

Zvýhodněné balíčky

 
Objednávka školení

Vyplňte prosím následující údaje a my se vám brzy ozveme zpět s dalšími informacemi.

  • Položky označené * jsou povinné.
 
Objednávka školení

Vyplňte prosím následující údaje a my se vám brzy ozveme zpět s dalšími informacemi.

  • Položky označené * jsou povinné.
 
Objednávka školení

Vyplňte prosím následující údaje a my se vám brzy ozveme zpět s dalšími informacemi.

  • Položky označené * jsou povinné.

Na školení vám rádi vystavíme i dárkovou poukázku. Zaplatíte až tehdy, když se obdarovaný na školení přihlásí.

Nehodí se vám žádné z nabízených míst či termínů? Chcete obsah školení přizpůsobit na míru svým požadavkům? Zeptejte se nás nezávazně na možnost individuálního školení .