Google Tag Manager

Školení Google Tag Manager
  • K čemu vlastně slouží Google Tag Manager
  • Jak to celé funguje a na co si dát pozor
  • Pokročilé funkce a netušené možnosti
  • Praktické zkušenosti, best practice doporučení

Komu je školení určeno?

Školení Google Tag Manager je určené především pro web developery, kteří často potřebují do webu nasazovat měřicící kódy. Potřebují si je spravovat, měnit a mít o situaci dokonalý přehled. Každopádně Webmasteři, techničtěji orientovaní manažeři, markeťáci a vlastníci webů si také rozhodně přijdou na své.

Předpoklady pro účast

Výklad bude orientován spíše techničtějším směrem. Je zaměřen jak na začátečníky, tak i pokročilé, kteří znají základy, ale chtějí proniknout hlouběji do podstaty nástroje. Nevadí, pokud jste se do Google Tag Manageru nikdy nepřihlásili. Je ale nutné mít ponětí o tom, proč a kam se do stránek měřící či konverzní kódy vůbec vkládají. Nutným předpokladem je základní znalost javascriptu a základů obecného programování. Musí vám být jasné pojmy jako pole, JSON, event, metoda nebo callback.

Co se naučíte?

Školení začneme absolutními základy, projitím nástroje a vysvětlením základní funkcionality. Pak se posuneme k technickému pozadí a možnostem sbírání dat. Ukážeme si možnosti ladění. V druhé části se pak zaměříme na pokročilé možnosti, které GTM nabízí, ukážeme si příklady implementací a pokusíme se z něj vytěžit maximum. Mimo to si ukážeme, čemu je dobré se vyhnout, co je naopak velmi dobré dělat nebo jak si minimalizovat a zefektivnit nutnou práci. Na školení si budeme ukazovat i Google Analytics, ale jen kvůli lepší představě odesílaných dat. Konkrétní konfigurací nebo příklady se zabývat nebudeme, neznalost pak vůbec nevadí.

Naučíte se:

  • orientovat se v novém rozhraní Google Tag Manager,
  • pochopit background nástroje,
  • navrhovat pokročilé sestavy měření,
  • efektivně ladit kód bez nebezpečí publikace nebo zbytečné odesílání testovacích dat,
  • využít nadstavby, pokročilé možnosti a další nástroje pro pohodlnou správu GTM.

Co dostanete?

  • Celodenní školení s přestávkou na oběd.
  • Počítače v učebně, wifi pro vlastní notebooky.
  • Na jednom kurzu 5–12 účastníků.
  • Společný oběd v ceně školení.
  • Káva, čaj, voda během celého dne.
  • Tištěná verze prezentace.
  • Certifikát o absolvování školení.
  • Následná bezplatná e-mailová konzultace s lektorem.
  • Odkazy na další zdroje pro samostudium.
  • Repete za polovic.

Váš lektor

André Heller

André pracuje jako senior analytik a stojí v Medio Interactive za analytickým oddělením. Specializuje se na návrhy měření a implementací velkých komplikovaných webů. Jeho velkou vášní jsou Google Analytics a hlavně Google Tag Manager.

Přihlaste se

Datum Začátek Místo Cena bez DPH Cena s DPH Status  
Praha 3 900 Kč 4 719 Kč Volná místa Přihlásit se
 
Upozornění na nový termín

Vyplňte prosím následující údaje a my se vám ozveme hned po vypsání nového termínu.

  • Položky označené * jsou povinné.

Nehodí se vám žádné z nabízených míst či termínů? Chcete obsah školení přizpůsobit na míru svým požadavkům? Zeptejte se nás nezávazně na možnost individuálního školení .