Google Tag Manager

Školení Google Tag Manager
  • K čemu vlastně slouží Google Tag Manager
  • Jak to celé funguje a na co si dát pozor
  • Pokročilé funkce a netušené možnosti
  • Praktické zkušenosti, best practice doporučení

Komu je školení určeno?

Školení Google Tag Manager (GTM) je určeno všem, kteří s tímto nástrojem přicházejí do styku a chtějí se v něm naučit pracovat. Můžete být vývojář, markeťák, všichni si přijdou na své. 

Předpoklady pro účast

Výklad je zaměřený na začátečníky a mírně pokročilé, kteří znají GTM, ale neumí s ním příliš efektivně pracovat nebo prostě neví, kam dál. Je nutné mít ponětí o tom proč a kam se do stránek měřící či konverzní kódy vůbec vkládají. Vůbec ale nevadí, pokud jste se do Google Tag Manageru nikdy nepřihlásili – v ceně školení dostanete zdarma přístup na naše online školení Úvod do Google Tag Manageru, kde se potřebné základy naučíte.

Na školení volně navazuje náš další kurz Google Tag Manager pro fajnšmekry. Pokud si nejste jistí, který kurz GTM zvolit, vezměte si na pomoc srovnávací tabulku.

Co se naučíte?

Školení začneme zopakováním a rychlým projitím absolutních základů z úvodního kurzu, vyjasněním nesrovnalostí a sladěním úrovně znalostí. Projdeme si GTM a vysvětlíme funkcionality. Naučíme se nasadit základní kódy pro celý web. Pak se posuneme k možnostem využití dynamických dat a ukážeme si možnosti ladění kódu.

V druhé části se pak zaměříme na pokročilejší možnosti a funkce, které GTM nabízí. Naučíte se měřit události (Custom a Auto - Click & Form). Vše si pak vyzkoušíte a osaháte na konrétních příkladech implementace základnějších kódů (Google Analytics, Adwords, Heuréka, Sklik aj.). Mimo to si ukážeme, čemu je dobré se vyhnout, co je naopak velmi dobré dělat nebo jak si minimalizovat a zefektivnit nutnou práci.

Naučíte se:

  • orientovat se v novém rozhraní Google Tag Manageru,
  • nastavit základní i pokročilejší kódy, které se spouští po načtení stránky,
  • nastavit kódy, které se spouštějí při vlastních a automatických událostech Click a Form submission,
  • efektivně vše odladit bez rizika publikování chyb,
  • best-practises, které vám umožní udržovat GTM v efektivní formě pro práci jednotlivce i týmu.

Co dostanete?

  • Celodenní školení s přestávkou na oběd.
  • Online školení GTM pro začátečníky
  • Počítače v učebně, wifi pro vlastní notebooky.
  • Na jednom kurzu 5 - 12 účastníků.
  • Společný oběd v ceně školení.
  • Káva, čaj, voda během celého dne.
  • Tištěná verze prezentace.
  • Certifikát o absolvování školení.
  • Následná bezplatná e-mailová konzultace s lektorem.
  • Odkazy na další zdroje pro samostudium.
  • Repete za polovic

Váš lektor

André Heller

André pracuje jako senior analytik a stojí v Medio Interactive za analytickým oddělením. Specializuje se na návrhy měření a implementací velkých komplikovaných webů. Jeho velkou vášní jsou Google Analytics a hlavně Google Tag Manager.

Přihlaste se

Datum Začátek Místo Cena bez DPH Cena s DPH Status  
09:00 Školicí středisko EDU 2000 4 700 Kč 5 687 Kč Volná místa Přihlásit se
 
Objednávka školení

Vyplňte prosím následující údaje a my se vám brzy ozveme zpět s dalšími informacemi.

  • Položky označené * jsou povinné.

Zvýhodněné balíčky

 
Objednávka školení

Vyplňte prosím následující údaje a my se vám brzy ozveme zpět s dalšími informacemi.

  • Položky označené * jsou povinné.
Cena bez DPH: 7 500 Kč Ušetříte: 1 900 Kč Přihlásit se
 
Objednávka školení

Vyplňte prosím následující údaje a my se vám brzy ozveme zpět s dalšími informacemi.

  • Položky označené * jsou povinné.
 
Objednávka školení

Vyplňte prosím následující údaje a my se vám brzy ozveme zpět s dalšími informacemi.

  • Položky označené * jsou povinné.

Na školení vám rádi vystavíme i dárkovou poukázku. Zaplatíte až tehdy, když se obdarovaný na školení přihlásí.

Nehodí se vám žádné z nabízených míst či termínů? Chcete obsah školení přizpůsobit na míru svým požadavkům? Zeptejte se nás nezávazně na možnost individuálního školení .