Influencer marketing v praxi

Workshop Influencer marketing v praxi
  • Jak maximalizovat výsledky díky spolupráci s influencery
  • Rady a tipy, jak a proč s nimi pracovat
  • Na co nezapomenout při vyhodnocování kampaní
  • Praktické úkoly a zhodnocení přímo od přednášející influencerky

Komu je školení určeno?

Na půldenním workshopu si na své přijdou všichni markeťáci, manažeři i online nadšenci, kteří se zajímají o sociální sítě a trendy v onlinu. Zkrátka všichni, kteří se chtějí dozvědět více o influencer marketingu a možnostech, jak ho začlenit do své komunikace.

Předpoklady pro účast

Workshop je vhodný pro začátečníky, kteří s influencer marketingem nemají zkušenosti, ale do budoucna by chtěli s influencery spolupracovat. Přínosný ale bude i pro ty, kteří už nějakou formou s influencery spolupracují, komunikaci ale chtějí zefektivnit a dosáhnout lepších výsledků z dané spolupráce.

Co se naučíte?

• Co je influencer marketing, kdo je to influencer, jak je rozlišujeme a jaké jsou druhy spolupráce.
• Jaké jsou výhody a co díky tomu může vaše značka získat.
• Jak byste při plánování kampaně měli postupovat a na co byste si měli dát pozor.
• Kde najít vhodného influencera ke spolupráci a podle čeho vybírat.
• Jak kampaň zpětně vyhodnotit.
• Jaké výstupy můžete čekat od barterových a placených spoluprací.
• Jak správně oslovit vybraného influencera, abyste získali jeho odpověď.
• Proč by se nemělo zapomínat na zapojení youtuberů a v čem se liší oproti ostatním influencerům.
• Jak vytvoříte úspěšnou kampaň s influencery.

Co dostanete?

  • Půldenní workshop nabitý informacemi.
  • Na jednom kurzu 5–12 účastníků.
  • Wifi přístup pro váš notebook (počítače nejsou v učebně k dispozici).
  • Drobné občerstvení během celého workshopu.
  • Tištěnou verzi prezentace.
  • Certifikát o absolvování workshopu.
  • E-mailovou konzultaci s lektorkami dva týdny po workshopu.
  • Odkazy na další zdroje pro samostudium.
  • Repete za polovic.

Vaši lektoři

Iveta Oršulíková

Iveta v Taste vymýšlí strategie pro sociální média napříč klienty a stará se o český a slovenský Facebook značce Rio Mare. Přednášela už třeba na Digisemestru, ČZU a Digitální garáži nebo vedla workshop na Marketing Festivalu. Kromě toho pracuje jako brand konzultantka pro Lovebrand.

Dominika Lukášová

V Taste se Dominika vedle sociálních sítí pro značky jako Borotalco či Medovník stará také o výběr a komunikaci s influencery. Pracuje na svém vlastním blogu Dom by dom a patří k vyhledávaným blogerkám na české scéně.

Kurz je aktuálně nedostupný.

Nehodí se vám žádné z nabízených míst či termínů? Chcete obsah školení přizpůsobit na míru svým požadavkům? Zeptejte se nás nezávazně na možnost individuálního školení .