Kouzlo pokročilého e-mailingu Online

Kouzlo pokročilého e-mailingu: Jak ušetřit a růst zároveň
  • Cíle, strategie a aktivity v e-mail marketingu
  • Běžné kampaně a jejich timeline
  • Pokročilá segmentace
  • Optimalizace na základě výsledků

Komu je školení určeno?

Školení je vhodné pro CRM, e-mailing nebo marketing specialisty, kteří se chtějí naučit pokročilejší metody e-mail marketingu v kontextu a aplikovat je do svých společností.

Pro všechny, kterým výsledky e-mailingu dlouhodobě stagnují nebo dokonce klesají a chtěli by svou strategii optimalizovat či rovnou revidovat.

Stejně tak je vhodné pro marketingové manažery, CMO a CEO, kteří chtějí do většího detailu poznat příležitosti, které jim a jejich společnostem e-mail marketing může nabídnout.

Předpoklady pro účast

Školení je pro každého, kdo už v životě rozeslal nějaké e-mailingové kampaně a má povědomí nebo praktické zkušenosti s disciplínami, jako jsou segmentace, personalizace a automatizace.

Co se naučíte?

Jak můžete díky e-mail marketingu šetřit a růst zároveň. A to díky věrným zákazníkům a jejich pravidelným nákupům.

Podíváme se na to, jaké možné cíle si lze vytyčit, jaké strategie a aktivity k nim zvolit a jak je úspěšně zavést do týmu.

Dozvíte se, jak plánovat běžné kampaně, jak skrze ně posilovat svůj brand, jak je využívat k testování různých hypotéz a jak je meziročně optimalizovat díky analytice.

Stejně tak probereme několik přístupů, jak segmentovat vaši databázi z pohledu aktivity a bonity zákazníků.

Nabídne vám menu 20+ osvědčených automatizovaných kampaní, ze kterého si budete moct vybrat ty správné automatizace pro vaši společnost.

V kontextu určených cílů e-mail marketingu si také rozebereme, jak správně nastavit KPI a jak rozpoznat úspěch od neúspěchu.

A jelikož e-mailing patří do retenčního marketingu, v krátkosti si projdeme i další kanály retence a jejich možnosti harmonizace s e-mail marketingem.

Na závěr vás připravíme na všechny potenciální překážky, které na cestě k úspěchu dříve či později potkáte. Například jak implementovat strategii do vaši společnosti, získat rozpočet, kapacity a dojít tak do úspěšného cíle.

Co dostanete?

  • Půldenní online školení v čase 9:30-14:30 hod
  • Celkem pět hodin výkladu
  • Prostor pro společný networking a zodpovězení vašich dotazů
  • Na jednom kurzu připojených nejvýše 50 účastníků.
  • Elektronickou verzi prezentace a dalších podkladů.
  • Elektronickou verzi prezentace a timeline běžných kampaní
  • E-mailovou konzultaci s lektorem dva týdny po uplynutí školení
  • Odkazy na články a zdroje pro samostudium
  • Repete za polovic

Váš lektor

Lukáš Balek

Lukáš Balek konzultoval a nastavoval e-mailingové strategie největším e-shopům v ČR. Pravidelně školí a přednáší, byl odborným garantem největší české e-mailingové konference E-mail Restart a zasedal v porotě soutěže efektivity digitálních projektů IEA.

Kurz je aktuálně nedostupný.

Nehodí se vám žádné z nabízených míst či termínů? Chcete obsah školení přizpůsobit na míru svým požadavkům? Zeptejte se nás nezávazně na možnost individuálního školení .