Optimalizace konverzního poměru

Školení optimalizace konverzního poměru
  • Jak zvyšovat tržby z online kanálu bez vyšších výdajů do inzerce
  • Průvodce technikami optimalizace konverzního poměru webu
  • Praktický postup při A/B testování i multivariantním testování
  • Co je přesvědčivost webu a jak jí dosáhnout

Komu je školení určeno?

Školení je určeno vlastníkům webů, markeťákům, konzultantům, manažerům i webmasterům, kteří chtějí ze svého webu dostat maximum.

Předpoklady pro účast

Školení je zaměřeno na praktické rady, jak efektivně optimalizovat svůj web. Je dobré, pokud má účastník školení základní znalosti Google Analytics či jiného nástroje webové analytiky, podílí se na rozvoji webu a má motivaci a možnosti ho zlepšovat.

Co se naučíte?

  • Jak začít s optimalizací webu?
  • Určení klíčových cílů webu, na které se při optimalizaci zaměřit.
  • Metody a techniky optimalizace webu.
  • Praktické ukázky využití na reálných případech z lektorovy praxe.
  • Zásady A/B testování a multivariantního (MVT) testování.
  • Rozdíl mezi A/B testováním a multivariantním testováním, kdy je dobré použít který typ.
  • Jak při testování prakticky postupovat.
  • Jak efektivně sbírat zpětnou vazbu a její využití pro optimalizaci.
  • Uplatňení psychologie a práce s motivací zákazníka.
  • Jak využít nástroje webové analytiky pro potřeby zlepšování webu.
  • Základy použitelnosti a uživatelského testování.
  • Agentura, nebo interně? Výhody a nevýhody obou případů exekuce CRO.
  • Tipy na nespočet užitečných nástrojů, které vám s optimalizaci webu pomohou.

Pro lepší představu se podívejte na myšlenkovou mapu s kompletním podrobným obsahem školení.

Co dostanete?

  • Celodenní školení s přestávkou na oběd.
  • Počítače v učebně, wifi pro vlastní notebooky.
  • Na jednom kurzu 5–12 účastníků.
  • Společný oběd v ceně školení.
  • Káva, čaj, voda během celého dne.
  • Tištěná verze prezentace.
  • Certifikát o absolvování školení.
  • Následná bezplatná e-mailová konzultace s lektorem.
  • Odkazy na další zdroje pro samostudium.
  • Repete za polovic

Váš lektor

Michal Pařízek

Michal pracuje jako Senior eCommerce Specialist ve společnosti AVAST. V minulosti pracoval v agentuře H1.cz jako konzultant použitelnosti a pro centrálu UPC v nizozemském Amsterdamu, kde měl na starosti A/B testování a optimalizaci v celé Evropě.

Přihlaste se

Datum Začátek Místo Cena bez DPH Cena s DPH Status  

Nehodí se vám žádné z nabízených míst či termínů? Chcete obsah školení přizpůsobit na míru svým požadavkům? Zeptejte se nás nezávazně na možnost individuálního školení .