Tomáš Baxa

Tomáš se ve světě internetu pohybuje na profesionální úrovni již od roku 2005. V současnosti působí v Mediu jako senior web analytik. Řeší na denní bázi implementaci měření webů nástrojem Google Analytics, a také analýzu získaných dat a jejich interpretaci pro zvyšování výkonu klientských on – line byznysů.

Před tím než se stal analytikem v Mediu se zabýval vývojem webových stránek a e-shopů a také internetovým marketingem především v oblasti SEO, placených kampaní PPC a optimalizací výkonnosti webů. Zajímá se rovněž o oblast UX a optimalizaci konverzního poměru.

Vystudoval obor Informační systémy a technologie na Fakultě Informatiky a statistky na VŠE a zároveň obor Podniková ekonomika a management na Fakultě podnikohospodářské, kde se zaměřoval především na oblast marketingu. Díky tomu dokáže dobře kombinovat technologický a marketingově-byznysový pohled ve prospěch klientů. Je držitelem certifikátu Google Anayltics Individual Qualification.

 

Tomáš Baxa
Napište lektorovi!

Pošlete nám zprávu přes následující formulář a my se vám brzy ozveme zpět.

  • Položky označené * jsou povinné.
    Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.