Google Tag Manager pro fajnšmekry

Školení Google Tag Manager pro fajnšmekry
  • Pokročilé funkce
  • Expertní vychytávky
  • Zefektivnění práce
  • Vše, co se jinde nedočtete

Komu je školení určeno?

Školení Google Tag Manager pro fajnšmekry volně navazuje na školení Google Tag Manager a je určeno všem, kteří s tímto nástrojem už mají zkušenost a umí v něm dobře pracovat, ale chtějí se naučit něco navíc. Pokud vás zajímají pokročilé funkce, netušené možnosti a chcete z GTM pomocí praktických fíglů vymáčknout maximum, pak je tohle školení přesně pro vás.

Pokud si nejste jistí, který kurz GTM zvolit, vezměte si na pomoc srovnávací tabulku.

Předpoklady pro účast

Předpokladem je, že s GTM aktivně pracujete a umíte nasadit základní kódy na stránky webu a umíte alespoň na základní úrovni pracovat s vlastními a automatickými událostmi Click a FormSubmit. Ideální jsou alespoň minimální znalosti webového technického pozadí a obecného programování (funkce a metody, podmínky if-else, cykly for a while…), které vám pomůžou proniknout do větší hloubky. Neděste se, pokud tyto znalosti nemáte – z kurzu si i tak odnesete dost znalostí a informací. 

Co se naučíte?

Na začátku školení rychle projdeme pro srovnání znalostí základní věci a hned potom se vrhneme na pokročilé funkce, které GTM nabízí: pokročilé automatické události (History change, Timer, Error), vlastní automatické události, využití nejrůznějších advanced nastavení a vychytávek, implementační postupy a různá řešení problémů. Podíváme se i na skryté méně využívané funkce, které vám můžou usnadnit práci (DataLayer meta commands, ADM...). A hlavně si vše vyzkoušíme na konkrétních modelových příkladech, při kterých se naučíte naklikávat pokročilé a náročné kódy, správně navrhovat GTM a dataLayer.

Naučíte se:

  • nastavit jakékoliv potřebné kódy s nejvyšší efektivitou a znovupoužitelností,
  • využít veškeré funkcionality, které GTM nabízí,
  • dobře a správně navrhovat jeho implementaci,
  • udržovat GTM stále v dobré a přehledné formě pro budoucí práci,
  • vše pro to, abyste sami sebe mohli nazývat GTM guru.

Co dostanete?

  • Celodenní prezenční školení nabité informacemi.
  • Na jednom kurzu 5–12 účastníků.
  • Wifi přístup pro váš notebook (počítače nejsou v učebně k dispozici).
  • Společný oběd v ceně školení.
  • Drobné občerstvení během celého dne.
  • Tištěnou verzi prezentace.
  • Certifikát o absolvování školení.
  • E-mailovou konzultaci s lektorem dva týdny po školení.
  • Odkazy na další zdroje pro samostudium.
  • Repete za polovic.

Váš lektor

André Heller

André pracuje jako analytický stratég v Medio Interactive. Specializuje se na návrhy měření a implementací velkých komplikovaných webů. Jeho velkou vášní jsou Google Analytics a hlavně Google Tag Manager.

Přihlaste se

Datum Začátek Místo Cena bez DPH Cena s DPH Status  
09:00 Školicí místnost Hybernská 4 700 Kč 5 687 Kč Poslední místa Přihlásit se
 
Objednávka školení

Vyplňte prosím následující údaje a my se vám brzy ozveme zpět s dalšími informacemi.

  • Položky označené * jsou povinné.

Zvýhodněné balíčky

 
Objednávka školení

Vyplňte prosím následující údaje a my se vám brzy ozveme zpět s dalšími informacemi.

  • Položky označené * jsou povinné.
Cena bez DPH: 7 900 Kč Ušetříte: 1 500 Kč Přihlásit se
 
Objednávka školení

Vyplňte prosím následující údaje a my se vám brzy ozveme zpět s dalšími informacemi.

  • Položky označené * jsou povinné.
 
Objednávka školení

Vyplňte prosím následující údaje a my se vám brzy ozveme zpět s dalšími informacemi.

  • Položky označené * jsou povinné.

Na školení vám rádi vystavíme i dárkovou poukázku. Zaplatíte až tehdy, když se obdarovaný na školení přihlásí.

Nehodí se vám žádné z nabízených míst či termínů? Chcete obsah školení přizpůsobit na míru svým požadavkům? Zeptejte se nás nezávazně na možnost individuálního školení .